Avatar billede display Nybegynder
01. juli 2008 - 10:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Copy fane fra et ark til et andet - m. formler og formatering

Jeg ønsker at kopiere en fane fra ét regneark til et andet og bibeholde diverse formler og formateringer.

Troede jeg kunne kopiere hele arket ved at markere det i øverste venstre hjørne og kopiere/sæt ind. Men nej. Formler og formatering forsvinder.

Hvordan er dette muligt i Excel 2003?
Avatar billede supertekst Ekspert
01. juli 2008 - 11:14 #1
Prøv at kopiere og herefter indsæt speciel
01. juli 2008 - 12:25 #2
Højreklik på arkfanen
Vælg Flyt eller kopier...
Vælg hvilken projektmappe arket skal flyttes/kopieres til. Sæt flueben i feltet 'Opret kopi'

Begge projektmapper skal være åbne før du går i gang.
Avatar billede display Nybegynder
01. juli 2008 - 13:29 #3
Supertekst - der var lige det som manglede.
Tak for hjælpen

Læg et svar og du får point :)
Avatar billede supertekst Ekspert
01. juli 2008 - 14:18 #4
Det får du her & selv tak
Avatar billede 8718 Juniormester
01. juli 2008 - 22:29 #5
Du skulle nu alligevel prøve erikjuuls forslag - her får du f.eks. også kopieret evt. sidehoved osv.
Avatar billede display Nybegynder
02. juli 2008 - 08:17 #6
8718 - du har fuldstændig ret.
Fik det løst med "supertekst"s forslag, så jeg overvejede slet ikke at prøve det andet.
Det fortryder jeg nu :)

Tak for informationen - også til erikjuul.
Man lærer noget nyt hele tiden.