Avatar billede donnac Nybegynder
30. juni 2008 - 16:55 Der er 6 kommentarer

Hjælp til mit Winamp

Hej.
Har brug for hjælp.
Har updateret min Winamp og nu kan jeg ikke fået bibeloteket til at fungere, som jeg vil.

En som kan hjælpe mig over msn ??
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
30. juni 2008 - 20:06 #1
dette forum er beregnet til at søge om hjælp, ikke til at få hjælp via msn, der kan de andre jo ikke læse med

hvad er dit problem med medialibrary
Avatar billede donnac Nybegynder
30. juni 2008 - 20:16 #2
Det var nu heller ikke for at få en ven. Synes bare det var nemmere over msn. Men kan ikke få biblioteket til at virke i den sidste nye version
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
30. juni 2008 - 20:27 #3
ok, kan du uddybe det lidt.
kommer der fejlmeddellelser eller kan den ikke finde din musik eller.....
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
30. juni 2008 - 20:29 #4
kan se at du har oprettet to tråde om det samme spørgsmål, dette er ikke tilladt ifølge ekspertens regler.
er du lige sød at lukke et af dem
Avatar billede donnac Nybegynder
30. juni 2008 - 20:51 #5
Har været inde for at lukke den anden, men det kan jeg ikke. Men prøver lige igen.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
30. juni 2008 - 21:10 #6
kan du så ikke lige prøve at forklare hvad dit problem med winamp er, det gør det lidt nemmere at hjælpe ;)