Avatar billede superstoffer Nybegynder
30. juni 2008 - 10:27 Der er 3 kommentarer

Billige dedikerede servere?

Hej eksperter!
Jeg har pt. en dedikeret server i USA (www.cari.net), men pga. svartider til mine websider, vil jeg gerne have flyttet mine ting til en dansk/europæisk server.

Jeg giver pt. ca. 400 kr pr. md. for en Celeron D-processor: Processor: Celeron D
L1 Cache: 256KB
RAM: 1GB
Drive: 160GB SATA
Port: 100Mb Dedicated
Bandwidth: 1300GB

Er der nogen der kender et sted i DK/EU hvor man kan finde nogen med lignende priser?

Mvh.

Christoffer
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. juni 2008 - 10:42 #1
Avatar billede superstoffer Nybegynder
30. juni 2008 - 12:27 #2
Cool... Tak! Damn de må have ringe SEO-folk for jeg har ikke fundet dem på Google på trods af mange dages søgen!
Har du nogen erfaring med deres service, hastigheder, osv.?

Ping på 38 ms er da helt fornuftigt! Prisen er også ret god, det er jo en noget bedre maskine, men dog ringere harddisk, hvilket dog er underordnet...
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. juni 2008 - 12:57 #3
Jeg har tidligere brugt dem - De var ganske fornuftige. Deres support er dog ikke for hurtig, men det har jeg oplevet andre stedet, men er support vigtig kan man købe deres 5 min support, så svare de altid lyn hurtigt og de arbejder også free på din maskine for små 40-70 kr/mdr mener jeg.

men alt i alt er de ganske fine til prisen og har ikke oplevet nedetid fra deres side.