Avatar billede mediaals Nybegynder
29. juni 2008 - 14:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kayboard virker ikke under installation af win XP på Macbook pro

Hej eksperter

Jeg har prøvet at installere min Windows XP pro (version 2002)på
min macbook pro, med hjælp af boot camp, men når jeg kommer til st skulle vælge at installere XP, virker taststuret ikke, ingen taster.
Jeg har prøvet at tilslutte et eksternt tastatur uden held, Hva gør jeg?
Avatar billede klavil Seniormester
29. juni 2008 - 15:38 #1
Har du mulighed for at komme ind i bios, da du sikkert mangler understøttelse af USB i dosmode.
Avatar billede mediaals Nybegynder
29. juni 2008 - 16:20 #2
hvordan gør jeg det på en macbook pro?
Avatar billede klavil Seniormester
29. juni 2008 - 18:29 #3
Som jeg kan læse det på nettet, så er der ingen bios på din mac.
Derfor har jeg fundet et forum hvor du sikkert kan bruge de ting som der foreslåes, da det er samme problem som du har : http://forums.macrumors.com/archive/index.php/t-192334.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2008 - 20:40 #4
Problemet et Bootcamp.
Brug VMWare Fusion så kører det for dig.
Koster Ca. 485,00 vejl.
Avatar billede allanhansendk Nybegynder
30. juli 2008 - 10:10 #5
Er det en XP med Service Pack 2? Det mener jeg nemlig kræves, det gjorde det ihvertfald i beta'en.

En workaround skulle væresom du selv skriver, at sætte et USB tastatur til i mellemtiden, indtil du har fået installeret Windows XP, men hvis det ikke virker, ja så hjælper det jo ikke noget.

Jeg måtte købe mig en skive med Service Pack 2 i sin tid. Nu har jeg en Vista på min MacBook Pro, og det kører skam udmærket.
Avatar billede mediaals Nybegynder
01. august 2008 - 14:11 #6
Jeg har nået til den konklusion at min xp nok bare ikke var god nok til den maskine, og har investeret i en vista i stedet, den virker til syneladne.

Klavil, det var dit link der ledte mig på den løsning, så pointne er vist dine, send lige et svar så er de på vej.
Avatar billede klavil Seniormester
03. august 2008 - 22:19 #7
Hvis det hjalp dig vil jeg gerne ligge et svar.