Avatar billede aneo Nybegynder
27. juni 2008 - 16:44 Der er 2 kommentarer

Full screen afvikling af billeder

Hvme kender et program, der kan afvikle billeder i full screen (og lyd).

jeg arbejder med Soundslide - og her kan man få et ret stort billede, men findes der lignende programmer, hvor billedet kan fylde hele skærmen?

Quicktime duer ikke, for billedkvaliteten er for dårlig, og  det skal IKKE være Flash.
Avatar billede oz1eqp Nybegynder
07. august 2008 - 11:39 #1
Jeg bruger et prg.som hedder iWebalbum.Det er gratis og oveni købet på dansk,hvis du har brug for det.Du kan vælge en hel folder,og så bede den lave billederne i f.eks.
1024x768.Jeg synes det er et godt prgram,men prøv det selv. http://www.eunq.com
oz1eqp Arne
Avatar billede aneo Nybegynder
07. august 2008 - 12:41 #2
Hej Arne,

tak for dit svar. Billedstørrelsen er faktisk den samme, som programmet soundslides bruger, så jeg vil fortsætte med det. og jeg er ikke sikker på, mankan uploade lyd til det program du nævner.Men tak.

mvh aneo