Avatar billede redbulls Nybegynder
25. juni 2008 - 20:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udarbejdelse af Banner

Hej

Jeg skal fredag morgen aflevere en opgave om fænomenet "vilde piger". Med til opgaven hører, at vi skal lave en hjemmeside. Jeg skal derfor bruge et smart banner til siden. Gerne i sort/hvid eller en frisk blå farve. Er der nogen, der er god til at lave sådan noget ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juni 2008 - 20:27 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juni 2008 - 20:28 #2
P.s.
"- Faste jobs og freelance opgaver."

Det er en god ide at skrive hvor meget du vil betale...
Avatar billede redbulls Nybegynder
25. juni 2008 - 20:40 #3
Hej John !

Jeg har forsøgt at lukke 836273, men det kan jeg ikke. Måske fordi der ikke er andre, der har svaret, men jeg lukker det så snart jeg har muligheden.
Avatar billede redbulls Nybegynder
25. juni 2008 - 20:41 #4
Jeg kan desværre ikke smide mere end 200. Jeg lever af SU (pædagogstuderende), så pengene er jo ikke det der er flest af :-(
Avatar billede redbulls Nybegynder
13. juli 2012 - 21:49 #5
slut