Avatar billede samsung Nybegynder
24. juni 2008 - 14:35 Der er 3 kommentarer

nye ikon'er til Visio

Hej, jeg bruger MS Visio 2003, hvor får jeg nye ikoner til den.
Avatar billede falster Ekspert
24. juni 2008 - 22:43 #1
Da der endnu ikke er nogen andre svar, vil jeg spørge:

Hvad mener du egentlig?

Ikonerne ligger jo normalt i programmets exe- eller dll-filer og kommer automatisk frem på skrivebordet, i menuen start, hurtigstart eller hvad man nu vælger.
Avatar billede samsung Nybegynder
25. juni 2008 - 08:17 #2
@falster

Ja, det er måske lidt forkert udtrykt, men det jeg i virkligheden mente, var at jeg gerne ville nogle andre/nye billeder til Visio, f.eks flere muligheder for PC'er ,server, planter, skriveborde osv til at sætte ind i end tegning.
Avatar billede falster Ekspert
25. juni 2008 - 16:59 #3
OK - citat fra hjælpen:

"De fleste filer, som du importerer til Microsoft Office Visio-tegninger som grafik, vises som metafiler (metafil: En fil, hvor et billede gemmes som grafiske objekter (streger, cirkler og polygoner) frem for som pixel. I metafiler bevares et billede mere præcist end som pixel, når størrelsen på billedet ændres. Der findes to typer metafiler: standard og udvidet.). Men bitmapfiler, f.eks. .dib, .bmp, .pcx osv., bliver ved med at være bitmaps i Visio-tegningen."

Jeg tror blot, at du så skal Google efter de forskellige formater, downloade - passe på ophavsret osv.

Se de mange formater i Visio - "Indsæt billede" - "Filtype:" - "Alle billeder".

Held og lykke.