Avatar billede c-lund Nybegynder
23. juni 2008 - 15:55 Der er 5 kommentarer

Søger webhotel

Hej
Jeg søger et rigtig godt og stabilt webhotel.
De vigtigste krav er:
ASP
MsSql
24 timers telefon support.

Det skal være et ordenligt webhotel. Så ikke noget til under 100-200 pr. måned.

På forhånd tak.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
23. juni 2008 - 15:59 #1
Hvad skal det bruges til, siden du vil have "alt" det?
Avatar billede cot Nybegynder
23. juni 2008 - 16:24 #2
Synes det er lidt mærkeligt, at du ikke vil have noget under 100-200, et webhotel, kan såmend være ganske godt selvom det kun koster 50 kr. om måneden...

Men jeg vil mene firebee.dk's xl-wehotel, ville være ganske passende, de har også en god service, 24/7 og man kan få ASP + MsSql...
Avatar billede c-lund Nybegynder
23. juni 2008 - 16:41 #3
Pris og kvalitet hænger sammen. Jeg tør ikke løbe an på et webhotel til den pris, der er en grund til at de sælger det billigere end andre. Det er meget vigtigt at site er oppe hele tiden, og at vi kan komme i kontakt med webhotel udbyderen hele tiden.

Lige nu kigger jeg bla. på www.scannet.dk. kender i noget til det?
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
23. juni 2008 - 18:07 #4
Jeg tror ikke der er nogle udbyder der har døgnbemanding...
Men ellers prøv at tage fat i rackhosting.com, og snak med Martin.
Du må gerne hilse fra Ronni, Tønder. Jeg har selv mit hos dem... de er meget flinke og hjælpsomme...
Avatar billede it-dk Nybegynder
23. juni 2008 - 19:54 #5
Jeg bruger selv www.unitspeed.dk og her er der døgnbemanding hvor der ligeledes er mulighed for at tale med deres udenlandske support folk. Virksomheden levere internet ydelser rundt om i verden og sikkert derfor de har denne support.