Avatar billede sundmad Nybegynder
20. juni 2008 - 22:33 Der er 4 kommentarer

Kan de kræve mine penge

Hej, jeg er nervøs!

Jeg sad lidt og legede med gratis ting inde fra en link hjemmeside og faldt over http://www.vinderskrab.dk/sommerskrab/ - Der skrev jeg min adresse navn og forkert alder ind. Der kommer så noget mere jeg skal sige ja til, og er træt så klikker hurtig..

Et minut efter får jeg en E-mail hvor der står "Tak for di køb et videnskabs blad for 74kr, du er afhænig af og betale 185kr om et måned, blalala"

Nu begynder mit hjerte og slå.

Kan jeg på nogen måde blive forpligtet til og betale for det? kunne jo have skrevet hvilken som helst adresse ind? min nabos eksempel.

Skrev også noget forkert adresse navn og lign. til et blad, hvor jeg os fik en E-mail, men det skader vel hellere ikke?

Hvad gør jeg! hjælp mig hurtig!

ABONNEMENTSBETINGELSER

Introduktionstilbud til nye abonnenter!

Sådan fungerer dit abonnement på Illustreret Videnskab Historie:

Som ny abonnent på Illustreret Videnskab Historie modtager du dit velkomsttilbud på 2 numre af Historie fra Illustreret Videnskab + et grillsæt fra Hasaki for kun 39,50 kr. + 29,50 kr. i porto og eksp. I alt 69,00 kr.

Derefter modtager du Illustreret Videnskab Historie portofrit i løbende abonnement for kr. 56,75 pr. nummer, med forbehold om evt. prisstigninger.

Grillsættet sendes separat ca. 3 uger efter vi har modtaget din indbetaling.

Når du har modtaget de to magasiner i velkomstpakken, kan du når som helst opsige dit abonnement ved at kontakte forlaget. Manglende betaling betragtes ikke som opsigelse.

Returnerer du dit blad fritager det dig ikke for betaling. Vi skal dog have din opsigelse, senest 5 dage efter du har modtaget din forsendelse. Får vi den senere, vil opsigelsen først have virkning efter næste udgivelse.

Illustreret Videnskab Historie udkommer hver 3. uge.

Du har 14 dages fortrydelsesret efter modtagelse af din første forsendelse.

Tilbuddet gælder ikke i Grønland, i udlandet og på Færøerne.

Illustreret Videnskab Historie forbeholder sig retten til at godkende ordren.

Vi accepterer kun bestillinger fra personer over 18 år. Er du under 18 år, skal vi have en skriftlig bestilling med forældres underskrift.

Al kundeinformation såsom navne- og adresseoplysninger behandles vha. moderne informationssystemer og lagres hos Bonnier AB.
Avatar billede liebmann Nybegynder
20. juni 2008 - 23:22 #1
Nej, du kan bare fortryde.  Skynd dig at kontakte Bonnier AB, og meddel, at du har fortrudt.

Hvis du når at modtage første forsendelse, så skal du bare returnere den (nægtet modtagelse) OG efterfølgende meddelel Bonnier AB, at du har returneret forsendelsen på grund af de 14 dages fortrydelsesret.

Du kan også modtage og betale for første forsendelse, og så opsige abonnementet STRAKS efter modtagelsen, så du ikke får 2. forsendelse til normal pris.  På den måde får du (sikkert) din "gratis" gave til 69,-.
Avatar billede mash Mester
21. juni 2008 - 02:58 #2
De kan ikke gøre det store, man kan ikke lave abm. på den måde da de ikke ved hvem afsender er.

alle kan jo gå ind og afgive falske oplysninger, jeg har være i kløerne på dem :-) men som jeg siger så skal de jo bevise at det er dig og ikke en tilfældig person som har brugt din adr./pc til at lave fis.
Avatar billede peet-49 Novice
21. juni 2008 - 08:01 #3
Du har 14 dages fortrydelsesret på alt, du bestiller online og pr.post, så du kan bare afbestille igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juni 2008 - 15:48 #4
Ja du har godt nok klokket i det, for det du har accepteret skal ikke accepteres for at deltage :)