Avatar billede xmanx Nybegynder
17. juni 2008 - 20:17 Der er 13 kommentarer

Farve problem efter installation af grafikkorts driver

Hej alle, jeg har lige formateret min computer.

Nu skal jeg så til at installere mit grafikkort som jeg plejer - men den laver noget som den aldrig har gjort før.

problemet er, at efter jeg har installeret den driver jeg har hentet fra nvidia.com's hjemmeside, så når jeg har genstartet computeren ser det hele så dumt ud. (forvaskede farver).

Mit grafikkort er et Geforce 6600 GT. jeg har hentet driveren fra nvidia, geforce 6 series, hvor der står 6600 gt er understøttet.

Kan i hjælpe mig?

billeder af problemet:
www.flawless-gaming.org/diverse/1.jpg
www.flawless-gaming.org/diverse/2.jpg
Avatar billede xmanx Nybegynder
17. juni 2008 - 20:18 #1
Avatar billede mash Mester
17. juni 2008 - 20:24 #2
sæt den til 32bit farve, der hvor der står 4bit nu.
Avatar billede xmanx Nybegynder
17. juni 2008 - 20:30 #3
den mulighed har jeg ik, ellers var det løst :)

der er et eller andet galt - jeg kan ikke ændre på settings osv.
17. juni 2008 - 20:31 #4
Provocation: Når du nu har komplet formateret har har du sansynligvis også slettet info om dine tidliger spørgsmål her på Eksperten ? Så her er en hjælpende liste ->

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=xmanx&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

(Derfor er der nok ikke såååååå mange som 'gider' hjælpe dig ?)
Avatar billede xmanx Nybegynder
17. juni 2008 - 20:34 #5
hvad er problemet? er siden ikke til for at hjælpe hinanden?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juni 2008 - 20:41 #6
Jo, men ikke at folk stiller spørgsmål og så glemmer alt om dem bagefter...

(Også popuælært kaldet at sk... på folks hjælp...)
Avatar billede xmanx Nybegynder
17. juni 2008 - 20:44 #7
vidste faktisk ik man skulle give folk points selv. troede den selv gjorde det. men anyway, hvis folk kun går op i points og ikke i at hjælpe, så tror jeg bare jeg finder mig et andet forum til at få hjælp til mine it problemer :)

/bye herfra.

ps. skulle der være en venlig sjæl derude der havde svaret på mit problem, skal jeg med glæde klikke ja eller accepter så du får de herlige points ;)
17. juni 2008 - 21:02 #8
Det er ikke nødvendigvis pga. de berømte/berygtede point men det at pænt vende tilbage og sige/skrive tak ell. lign... DET forventes tihvetifald! Ligesom DU forventer at "en venlig sjæl derude" vil skrive til dig...
Men det ka' jo være at "den venlige sjæl" venter et års tid eller to med at vende tilbage til dig...

Men DU ka' jo selv være "en venlig sjæl" og pænt vende tilbage til http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=xmanx&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp ???

Derfor !!!
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
17. juni 2008 - 21:11 #9
hmm, troede du også at den selv skrev tilbage når folk beder om en uddybende forklaring?

og så er det jo heller ikke første gang du får besked om at det er dårlig opførsel med alle de gamle åbne spørgsmål

(og ja, jeg går VILDT meget op i point)
Avatar billede mash Mester
17. juni 2008 - 21:15 #10
genindstallere driver til grafikkort.

og jeg giver nu de andre ret i at det er lidt bad karma ikke at sige om evt. svar virker, der er jo andre der kunne bruge info, så man ikke skal svare på der samme hele tiden.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. juni 2008 - 06:59 #11
Lyder som om at xmanx ikke fatter en brik.
18. juni 2008 - 20:33 #12
(Tro ikke vi hører/læser mere fra den side ???)
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
18. juni 2008 - 20:38 #13
nope, men i denne tråd har spørger da overgået sig selv. i de fleste tråde et det blevet ved selve spørgsmålet og max 1 kommentar