Avatar billede mygsky Nybegynder
17. juni 2008 - 00:37 Der er 3 kommentarer

HD optager

Hej alle
Min Kiss DP558 er stået af ræset og jeg leder efter en ny maskine (ej Kiss, da de åbenbart også er stået af ræset). Maskinen skal have følgende spec's:
- Ca. 250 GB HD
- Full HD upscaling
- Indbygget DVD
- Ethernet (så jeg kan afspille media fra min comp.)

Jeg har surfet lidt rundt og kigget lidt på Samsung (idet min skærm også er derfra, og jeg så ville kunne spare en remote), men kan ikke finde nogle med Ethernet indbygget. Er der nogen som har erfaringer eller bare gode forslag ?
17. juni 2008 - 06:51 #1
Avatar billede mygsky Nybegynder
17. juni 2008 - 23:18 #2
Tjoo, men måske nogle har personlige erfaringer som de ville dele ud af ?
Avatar billede jacobve Nybegynder
24. juni 2008 - 21:35 #3
lytter med