Avatar billede kennijensen Nybegynder
11. juni 2008 - 14:06 Der er 7 kommentarer

14 dages kalenderview i Notes 8

Hej

Hvis jeg opgraderer min Notes klient til version 8 design, så forsvinder muligheden for at se sine kalenderoplysninger i et 2 ugers view. Jeg ved jeg bare kan starte min Notes klient i basic mode, men det er ikke det jeg ønsker.

Er der nogle der kender til en løsning, så min og andres kalendere kan vises som ønskes. Dvs. som i R7 design
Avatar billede leif Seniormester
11. juni 2008 - 15:36 #1
Underligt, jeg har lige oprettet en Notes 8 mailbox og jeg kan da sagtens vælge Two Weeks i Week
Avatar billede kennijensen Nybegynder
11. juni 2008 - 18:48 #2
Jeg har En dag, 2 dage, En arbejdsuge, En uge, og 1 måned.

Kører du også Notes 8 på klienten ?Vi har 8.0.1
Avatar billede leif Seniormester
11. juni 2008 - 19:58 #3
Jeg så lige du kører den nye Eclipse version ? Vi kører Basic configuration versionen pt. da vi synes den nye er for tung.
Avatar billede leif Seniormester
24. august 2008 - 18:55 #4
Kommet videre ?
Avatar billede kennijensen Nybegynder
24. august 2008 - 22:37 #5
Hej

Nej det er jeg faktisk ikke. Håber at der snart kommer en 2 uges version.
Kender du til en mulighed for at få det programmeret ?
Avatar billede leif Seniormester
24. august 2008 - 22:49 #6
Det skulle da sikkert være muligt, men jeg tror ikke det bliver billigt.

www.notesnet.dk der findes forskellige udviklere
Avatar billede johndenmark Nybegynder
12. september 2008 - 19:01 #7
Du bør åbne en PMR hos IBM Lotus... udviklerne har sikkert 'glemt' denne funktionalitet.