Avatar billede kentm Nybegynder
09. juni 2008 - 20:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

humor community? Kender du et skript?

Hey.

Jeg går med nogle tanker, og vil hører om der er nogen der kender et skript man kan bruge til noget humor community?

Det må gerne være så man kan indsætte noget forkelligt indhold, fx flash, billeder, gerne sit eget html..

så må der gerne være noget bruger log ind, bedøm, kommentare med top10 lister over populære spil, brugere osv.

Jeg forventer det nok koster lidt :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. juni 2008 - 22:09 #1
Er det ikke noget et "script" som f.eks. postnuke, phpnuke, phpbb eller lign. kan udbygges med forskellige moduler og faktisk blive til den løsning du søger ?
Avatar billede kentm Nybegynder
09. juni 2008 - 22:17 #2
Avatar billede kentm Nybegynder
09. juni 2008 - 22:17 #3
jakobdo..

ønsker nok lidt mere mere et a la det jeg selv har linket til :)
Avatar billede kentm Nybegynder
09. juni 2008 - 22:25 #4
medmindre der findes nogle bedre løsninger :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. juni 2008 - 22:35 #5
Jeg tror nu også nogle af de andre kan udbygges med disse funktionaliter.
Men det er svært, for der findes så mange ting, og de færreste matcher lige præcis ens ønsker 100%, med mindre man betaler og får det skræddersyet.
Men hvis du kan lidt php selv, så er det da bare at hoppe ud i det, og det som mangler, det må jo bare tilføjes selv. :o)
Avatar billede kentm Nybegynder
17. januar 2009 - 12:18 #6
brugte mit eget link :)