Avatar billede boxer Nybegynder
07. juni 2008 - 23:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med keepit.com

Hejsa

Jeg overvejer at købe en backupløsning fra keepit.com
39,- om måneden lyder billigt.

Er der nogen der har erfaringer de vil dele ud af?
Avatar billede lajlev Nybegynder
08. juni 2008 - 09:42 #1
ingen erfarninger, men ville overveje syncplicity.com
Avatar billede meterpunk Nybegynder
08. juni 2008 - 13:33 #2
Jeg har brugt deres gratis tjeneste i en månedstid, ingen problemer, nemt at sætte op, passer sig selv. Jeg har for "sjov" prøvet at hente mine billeder ned igen og det virkede også ;)
Avatar billede drbean Nybegynder
09. juni 2008 - 11:20 #3
jeg har kørt med http://mozy.com i et år nu. Og jeg er rigtig glad for deres løsning.
Avatar billede boxer Nybegynder
22. juni 2008 - 08:15 #4
meterpunk -> Hvordan fungerer det, kan man nøjes med at hente backups af enkelte mapper eller skal man hente en fuld backup af det hele?
Avatar billede meterpunk Nybegynder
22. juni 2008 - 17:00 #5
Du definere selv de mapper, som der skal tages backup af. Derefter vælger du hvor tit der skal tages backup. Meget nemt og overskueligt.
Avatar billede boxer Nybegynder
22. juni 2008 - 17:47 #6
Det har jeg forstået. Det jeg tænker på er om man kan hente enkelte mapper tilbage eller om man skal hente hele backupfilen - altså hvis det skulle gå galt?
Og smid bare et svar :o)
Avatar billede meterpunk Nybegynder
22. juni 2008 - 21:53 #7
Okay min fejl, nu jeg læser det igen, kan jeg godt se, at jeg svare på noget andet end du spørger om :)

Lad mig så prøve at svare på det du egentligt spørger om!
Der er frit valg på alle hylder, du kan hente det hele ned, enkelte mapper eller enkelte filer, du bestemmer selv.
Avatar billede boxer Nybegynder
22. juni 2008 - 22:22 #8
Genialt, tak for hjælpen :o)