Avatar billede jmc Nybegynder
06. juni 2008 - 10:50 Der er 3 kommentarer

Dynamisk knap med tekst og link

Er der et godt link til en turorial som fortæller hvordan man opretter en dynamisk knap med tekst og link?
På forhånd tak.
Avatar billede maqhem Nybegynder
06. juni 2008 - 11:13 #1
Hvad mener du helt præcist med en dynamisk knap med tekst og link?
Avatar billede jmc Nybegynder
06. juni 2008 - 11:17 #2
En knap som henter en tekst ind hvor der er et link på teksten, faktisk ligesom hvis du ser øverst her står der: Forside  Sektioner  Konto  Opret spørgsmål  Kategorioversigt  Spørgsmåloversigt  Log ud, hvis de var flashfiler hvor teksten blev hentet ind med link på.
Avatar billede andersbro Nybegynder
06. juni 2008 - 11:28 #3
Hvis det er til at lave overskrifter/links i et html-dokument, så kan du bruge sifr:
http://www.mikeindustries.com/blog/sifr/