Avatar billede c_skytte Nybegynder
04. juni 2008 - 23:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

XP kan ikke finde harddisk under installering..

PC : HP Pavillion t660.dk
Harddisk: Seagate ST3200822AS 200Gb

Efter PC blev langsommere og langsommere og oftere og oftere gik ned med blå skærm, ville jeg køre en recovery, men havde ingen recovery eller XP(home) OS installations CD-Rom'er.

Jeg førsøgte at installere XP Pro uden held, da HDD ikke kunne findes under installationen.

Forsøgte derefter at formattere HDD i anden PC men enheden kunne forblev unallocated og PC'en begyndte at "hænge" ½-2 min. efter opstart...
Derefter forsøgte jeg at boote på den oprindelige PC med Ultimate Boot CD - uden held!

Når jeg efterfølgende forsøger XP Pro installtion, kan den stadig ikke finde nogen harddisk.

Er den NOGEN der har bare den mindste ide om hvad jeg gøre forkert?

Har deuden forsøgt mig med seagates Seatools, hvor den rep. over 90 bad clusters (eller hvad det nu var). på en Long diagnose test, da en Short diagnose test ikke nunne gennemføres.

c_skytte
Avatar billede rebecca Novice
04. juni 2008 - 23:32 #1
uden at sige det er det, men for mig lyder det som en defekt harddisk
Avatar billede haverslev Novice
05. juni 2008 - 07:13 #2
Enig, når du få xx fejl via Seatools, så er det tid til indkøb af ny HDD
Avatar billede peet-49 Novice
05. juni 2008 - 07:33 #3
Defekt harddisk.
Avatar billede c_skytte Nybegynder
17. juli 2009 - 21:57 #4
rebecca kom med et svar og scor dine 75 points! :o)
...disken er kasseret!  :o(
Avatar billede rebecca Novice
19. juli 2009 - 17:51 #5
svar :o)