Avatar billede kluder Nybegynder
02. juni 2008 - 21:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fiber net, hvem er bedst.

Hej

Jeg er ved at få fiber net, og vil i den anledning høre andres mening om de selskaber der er tale om.
Her drejer det sig om Jay.net, Bolig.net, Cybercity, Dansk Bredbånd og Fast Tv.

Dog skal det siges at Fast TV og jay.net, ikke kan komme på tale.
Fast Tv kun lever en 20 / 20 Mbit/s hvor andre er oppe på 25 / 25 til samme pris.
Jay.net er rigtigt nok billig for en 100 / 100 dog er det kun fri 5 Gb download, der efter koster det.
Avatar billede kluder Nybegynder
20. juni 2008 - 16:50 #1
svar
Avatar billede kluder Nybegynder
08. august 2008 - 10:27 #2
Bolig net, har lukket for flere porte ind de vil erkende, kan dermed ikke bruges til ret meget, selv om de lever flere IP- adresser så det er muligt, at sætte op til flere maskiner / router på den konverter / modem som er for enden af fibernette, hvis der er flere porte i den kasse. (I mit tilfælde kunne jeg sætte 4 maskiner / router til)