Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2008 - 20:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

analyseinstitut kontakt irriterende!

Jeg har åbenbart engang sagt ok for at ville kontaktes af sådan nogle typer...
Det er ved at tage overhånd nu med opkald fra sådanne 3-4 gange om ugen.
Hvordan slipper man for sådan noget?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. juni 2008 - 22:50 #1
Be'r dem om at lade være?

Eller bliver en møgirriterende "kunde" - fx: Du siger "Lige et øjeblik", og lægger røret, og ser hvor længe de gider vente. Og det gør du også næste gang de ringer. Du får hurtigt sat et kryds i rubrikken "Dum", og slipper sikkert ...
Avatar billede killer_bee Nybegynder
03. juni 2008 - 08:51 #2
jeg plejer at bare sige NEJ og ligger på, så de ikke få lov til at sige mere, bare med det samme. har ikke blevet ringet op i 1 år nu, før det var de mindst 2-3 gange om måneden.
Avatar billede freddy04 Nybegynder
03. juni 2008 - 16:57 #3
Jeg tog konsekvensen engang og fik det der hedder "udeladt nummer" så man ikke står i telefonbogen - siden har de ikke ringet... kan også være de bare opgav mig :-)
Avatar billede killer_bee Nybegynder
03. juni 2008 - 17:26 #4
der er også noget som hedder 'Robinson Listen', som man skal tilmelde sig til via kommunen tror jeg... og så er meningen at disse selkaber skel checke det liste en gang imellem og derfor bør de ikke ringe til dig .. men tror ikke at etik og moral er første prioritet hos sælgere... måske analyse folk har noget endnu.

http://www.cpr.dk/cpr/site.aspx?p=136&ArticleID=4324
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2008 - 20:27 #5
Fandt denne - ser frem til næste opkald :)
http://www.vibrugerikke.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juni 2008 - 13:14 #6
Svar?
Avatar billede killer_bee Nybegynder
04. juni 2008 - 13:27 #7
kommer jo an på om du kunne bruge det eller ej :o), men her er 1
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. juni 2008 - 13:45 #8
Nej tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2008 - 21:10 #9
Ja så skete det...
Her we go:
tlf. ringer: "Ja det er fra jyllandsposten, må jeg tage 5 min af din tid da jeg har et godt tilbud til dig?"
Mig: "Ja det må du da gerne men her hvor jeg bor modtager vi ikke post fra Jylland pga. ændringer host Post Danmark så det har ikke den store interesse!" (den lader vi stå et øjeblik...) for den fattede ham sjællændern der solgte en jysk avis slet ikke, så her sluttede samtalen, idet svaret var> "Nå jamen.... det var da ikke så godt - fortsat god dag og undskyld forstyrrelsen"
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. juni 2008 - 21:16 #10
;) Det er strålende fundet på. Jyllandsposten, analyseinstitutter, og andet jeg ikke kender: "Goddag, jeg er Birthe fra XXXXXX.....", og inden hun får lov til at fortsætte siger jeg "Vi skal ikke købe noget, tak.". Og lægge på.

Det er mega-multi-super-enormt usandsynligt det skulle indtræffe, men ringer en journalist fra JP til mig, indleder han jo nok på samme måde - men når ikke at fremføre sit ærinde inden "Vi skal ikke købe noget, tak."

Så kan de lære det.