Avatar billede jdybro Nybegynder
01. juni 2008 - 22:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Touch Screen problemer

Hej eksperter
Har en XClear 7" widescreen (byttet ud med min gamle 8" HAMI) til bilen - har et meget irriterende problem:
Når jeg har kalibreret den og efter 5-8 tryk kan jeg ikke tilgå den nederste del af skærmen (en halv til en hel cm) - selvom jeg trykker placerer musen sig over.
Har prøvet med forskellige drivere men det hjælper ikke - nogen idéer?
venlig hilsen
jdybro
Avatar billede pc-pro Nybegynder
13. juni 2008 - 13:48 #1
Prøv at Reset Touch Screenen. Oppe bag ved Skærmen
Og prøv derefter igen.
Reset er det eneste du kan gøre!!

Hilsen. PC-PRO
Avatar billede jdybro Nybegynder
30. juni 2008 - 20:57 #2
Man kan ikke resette den - der er ingen knap til det. Jeg tror rent faktisk det skyldes kabinet er ustabilt - har prøvet at vride lidt i chassiet og så ændrer sitiuationen sig.
Avatar billede jdybro Nybegynder
12. august 2008 - 22:24 #3
Skærmen er returneret og pengene er modaget retur - end of story....
Avatar billede jdybro Nybegynder
12. august 2008 - 22:25 #4
modaget=modtaget
Avatar billede jdybro Nybegynder
31. januar 2010 - 19:41 #5
lukker