Avatar billede kluder Nybegynder
31. maj 2008 - 14:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Port Forwarding til flere computer

Hej

Jeg har forsøgt at åbne for nogle porte således at det er muligt at hoste games fra flere computer på samme tid uden held. Jeg kan godt åbne for en PC af gangen, men ikke to er der nogle der kan komme med en løsning.

Det jeg godt kan er brugen af port forwarding således at en PC med IP 192.168.1.136 har åbnet porte på 6112-6119,4000 TCP og 6112-6119 UDP, men min router (DIR 655) vil ikke uden vider give andre PC med anden IP (192.168.1.xxx) lov til at bruge samme porte. Det er her i komme ind med de gylden råd og løsning på problemet.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. maj 2008 - 17:08 #1
Det kan ikke lade sig gøre med een ekstern IP-adresse.
Avatar billede kluder Nybegynder
05. juni 2008 - 23:41 #2
Der er en mulighed gennem Application Rules, hvis firewall tillader det, det gør den ikke i den router jeg har, så der er nok ikke så meget at gøre.