Avatar billede helten78 Nybegynder
27. maj 2008 - 20:35 Der er 3 kommentarer

wrap/ include excel i Joomla cms

Hejsa

Jeg har et problem hvordan jeg laver et include eller wrap som det vist hedder i Joomla på en side og ikke i et modul.

Altså jeg har et excel ark hvor jeg skal bruge nogle felter til udregning, men kun felterne og ikke scroll bars osv.

Hvordan gør jeg det i Joomlas CMS system?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
27. maj 2008 - 22:58 #1
Ved du hvordan man gør det hvis det ikke skulle være i Joomla? Altså kan det overhovedet lade sig gøre fra et website at bruge et regneark?
Avatar billede helten78 Nybegynder
28. maj 2008 - 00:04 #2
Ja, det kan godt lade sig gøre og kunne også lave det med en iframe,men det kan jeg ikke finde ud af i php7 i joomla cms
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
28. maj 2008 - 09:03 #3
Hvis du kan lave det med en iframe kan du også lave det med Joomla. Har du forsøgt med wrapperen?

Ellers finder der udvidelser som foreksempel Jumi der kan inkludere eksterne filer på din server ind i artikler på Joomlahjemmesiden.