Avatar billede bilsa Nybegynder
25. maj 2008 - 21:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

vistaguide.dk

Hejsa, er der nogen af jer der kende vistaguide.dk

Jeg har flere gange forsøgt, at tilmelde mig deres forum, men får aldring tilsendt aktiveringsmail.

har også sendt mails til dem om dette, men får ikke svar.

Nogen, som kender noget til siden. Synes, at den service er meget meget ringe
Avatar billede callsen Nybegynder
26. maj 2008 - 00:16 #1
Altså nu er det jo en gratis side som sikkert drives på hobbybasis, så om det er dårlig service tjoo og så alligevel ikke. Måske skulle man slå koldt vand i blodet. Jeg fik først min aktiverings mail efter 4 dage.
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2008 - 08:11 #2
Avatar billede bilsa Nybegynder
27. maj 2008 - 22:13 #3
callsen: Der er gået over 2 uger nu

treatmenice: Jeg har også sendt mail til den ene af dem, men har heller ikke fåret svar på den
Avatar billede sjh Nybegynder
29. maj 2008 - 00:52 #4
bilsa, Jeg har lige prøvet at tilmelde mig deres forum, og der var ikke nogle problemmer..
Avatar billede vimmers1 Nybegynder
31. maj 2008 - 08:20 #5
kan jo være den ender i din spammail
Avatar billede bilsa Nybegynder
04. juni 2008 - 02:06 #6
hmmm... gad vide, hvad der går galt. For der er ikke noget i spammappen.

Callsen og Sjh: smid lige en svar
Avatar billede sjh Nybegynder
04. juni 2008 - 14:27 #7
bilsa:
Hvis du lige fortæller hvad brugernavn du har oprettet dig med, så skal jeg gerne se om du er på listen over "Tilmeldte brugere" ellers skal jeg gerne henvise en af administratorerne til dette spørgsmål.
Avatar billede bilsa Nybegynder
14. juni 2008 - 23:07 #8
Lukkes. Giver op.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
14. juni 2008 - 23:18 #9
Du kunne eventuelt svare sjh på spørgsmålet 04/06-2008 14:27:58 :)