Avatar billede delax Nybegynder
22. maj 2008 - 16:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Komponent til integration i Winforms

Jeg skal bruge en komponent i en winforms applikation.

Komponenten skal være grafisk og kunne mappe forskellige område i et billede til nogle data.
Man skal kunne zoome ind og ud på billedet og når man trykker på Billede har jeg brug for at vide, hvilken del af billedet der er trykket på og så mappe det til nogle eksterne data.

Det skal være C# så Flash er udelukket.

Hvad er bedst til sådan en løsning?  Silverlight eller WPF?
Avatar billede Syska Mester
22. maj 2008 - 18:11 #1
Silverlight er vel MS svar på Flash ...

Så WPF er nok mit bud.
Avatar billede aaberg Nybegynder
23. maj 2008 - 12:06 #2
du kan sagtens programmere WPF for Silverlight! Hvis du laver en WPF løsning, kan denne både bruges i Silverlight og som del af Windows apps.
Avatar billede aaberg Nybegynder
12. juni 2008 - 20:56 #3
Fik du svar på dit spørgsmål?
Avatar billede delax Nybegynder
12. juni 2008 - 20:57 #4
Ja jeg endte med at lave en Winforms løsning med en flash komponent.