Avatar billede kams33 Nybegynder
22. maj 2008 - 01:46 Der er 3 kommentarer

youtube video? til fodbold hjemmeside

Hej!
Jeg vil gerne lave en hjemmeside, hvor man kan se alle fodbold kampe mål, eller højdepunkt for de store klubber.
Så har jeg tænkt mig at tage video fra youtube, eller selv optage video, og så ligge dem på youtube, og så sætte dem ind på min hjemmeside..

Jeg vil hører om det er ulovligt at have video fra youtube på en hjemmeside, og når det er fodbold video?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
22. maj 2008 - 10:52 #1
Det er det ikke, youtube tilbyder jo netop at man kan lægge deres videoer på sin egen hjemmeside.
Avatar billede kams33 Nybegynder
22. maj 2008 - 18:16 #2
ok, tak, så selvom det er video som jeg selv optage fra tv3+ for eksempel og uploader på youtube, og så ligge på min hjemmeside, så er det ikke ulovligt?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
22. maj 2008 - 18:50 #3
Så har det jo ikke noget med youtube at gøre længere. Jeg ved ikke hvordan du står med rettigederne overfor tv3+