Avatar billede madser22 Novice
21. maj 2008 - 18:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

styre sin computer anden steds fra

Hejsa.

Jeg havde en kammerat på et tidspunkt som kunne logge på sin computer hjemme fra mig af. Hvordan gør man det, skal man have et program eller hvordan fungerer det?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede sleeper Nybegynder
21. maj 2008 - 19:01 #1
det kan gøres med programmet www.logmein.com og andre programmer af den slags
Avatar billede madser22 Novice
21. maj 2008 - 19:06 #2
ok, tak for det hurtige svar, men hvordan fungerer det?
Avatar billede sleeper Nybegynder
21. maj 2008 - 19:13 #3
Det er et program du indstallere, og så kan du logge på andre steder fra.
Det er et par år siden jeg prøvede programmet, så jeg kan ikke forklare så meget om det.
21. maj 2008 - 20:19 #4
Avatar billede madser22 Novice
21. maj 2008 - 20:37 #5
de ser rigtig gode ud begge to, men vil virkelig gerne have noget freeware, men tror det er svært at finde
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2008 - 21:01 #6
"men vil virkelig gerne have noget freeware, men tror det er svært at finde" Det kræver da vist en forklaring??
Avatar billede mash Mester
21. maj 2008 - 22:58 #7
realvnc er freeware, findes en del andre.
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
22. maj 2008 - 13:33 #8
uvnc.com er også en mulighed
Avatar billede madser22 Novice
16. december 2009 - 15:52 #9
tager pointene her igen. Skriv hvis det ikke er ok.

Endte med at købe er server istedet for, dog et stykke tid siden, fra dags dato