Avatar billede mestersimon Nybegynder
21. maj 2008 - 16:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til wordpress banner

Har just oprettet en wordpress rejseblog.
Har sat et rotation banner script på og skal i den forbindelse bruge et par bannere i størrelse 900 x 140 px.

Min tanke er at det skal være en kollage af mine tidligere rejsebilleder der skal udgøre dette banner.

Dvs. 4-5 forskellige bannere klippet sammen af en masse billeder.

Nogle der har mod på en sådan opgave ? Smid evt. jeres mail og jeg kontakter jer med det samme.
Avatar billede minus Nybegynder
21. maj 2008 - 19:06 #1
Er det en betalt opgave eller hvorledes?

Hvis det er, må du gerne sende en mail til mig. :o)

Vh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com
Avatar billede mestersimon Nybegynder
22. maj 2008 - 14:14 #2
Det er desværre ikke lønnet, da det er en personlig blog og ja, der er ikke rigtig økonomi i den.

Vil meget gerne give dig link mv. - og i og med det er ulønnet forventer jeg heller ikke at du smider alverdens tid i det :) heller ikke en stram deadline
Avatar billede mestersimon Nybegynder
11. maj 2009 - 13:47 #3
lukket