Avatar billede gadensgaard Nybegynder
19. maj 2008 - 13:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprette geninstallations DVD

Jeg er typen der synes at en formatering af slæden en gang hver halve år er dejligt, men jeg er godt træt af at installere alle drivere og programmer igen hver eneste gang.

Kan jeg formatere maskinen, installere diverse drivere og programmer og så oprette en genoprettelses DVD som jeg så kan boote fra næste gang jeg vil formatere, der så sørger for at formatere og installere alting som de var :)?
Avatar billede zabber Nybegynder
19. maj 2008 - 18:01 #1
Brug Norton ghost ,eller har du Vista Ultimate kan du oprette et afbilding af hele computeren
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
19. maj 2008 - 18:21 #2
Jeg har kun business. Hvad kan Norton Ghost og koster det penge?
Avatar billede zabber Nybegynder
19. maj 2008 - 21:57 #3
Ghost koster penge men er super til det se her http://www.symantec.com/da/dk/norton/products/overview.jsp?pcid=br&pvid=ghost14
Busniss kan måske også se under Sikkerhedskopi- og gendannelsescenter
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
19. maj 2008 - 22:05 #4
Ja sørme om den kan :). Ved du hvordan det fungere? Altså installerer den alting som det var og sletter ALT andet?

Smider du et svar?
Avatar billede zabber Nybegynder
20. maj 2008 - 15:07 #5
Den laver din pc som den var da du lavede en sikkerhedskopi = alt hvad du har lavet derefter på din pc  er væk