Avatar billede martin6602 Nybegynder
17. maj 2008 - 12:17 Der er 8 kommentarer

Forsvunede filer, hjælp

Hej eksperter !

Hver gang jeg har problem er det her hjemmesiden jeg løber til, har altid fået hjælp !

Nu har jeg en virkelig virkelig stor problem !

Havde nogen billeder i min papirkurv. Størelsen på den var 20%. Så har jeg slettet andre filer. og de billeder der var der er væk! Computeren vil ikke gendanes til en dato overhoved, ved ikke hvorfor den siger bare den ikke kan? Har prøvet at finde billederne med 2 programmer: Tune Up og Recuva.. Kan bare ikke, det er som om de aldrig har været på PC, ingen spor af dem overhoved !De billeder er virkelig vigtige for mig og derfor håber virkelig meget på at I kan hjælpe mig med at få dem tilbage

Mange TAK på forhånd.. Er ikke sikker på om det jeg skriver skal være i den kategori, hvis ikke må i gerne sige hvor det tilhør henne
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2008 - 12:19 #1
Avatar billede Jensen DK Novice
18. maj 2008 - 06:28 #2
Du må ikke have det samme spørgsmål 2 gange luk det ene.
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2008 - 07:08 #3
"silibidor" Tisser du også i sengen siden du altid er så tidlig på færde om morgenen??
Avatar billede Jensen DK Novice
19. maj 2008 - 06:34 #4
"helgec" når jeg ved femtiden har været oppe og tisse 7 til 8 gange så gider jeg ikke at lægge mig mere, men går en tur med hunden i stedet, derefter kikker jeg på Eksperten en 3 til 4 timer, tisser i sengen? ikke endnu.
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2008 - 07:59 #5
Ja men det er jo næsten mine vaner - jeg har godt nok ikke været oppe og tisse, men når solen står op og det gør den sgu tidligt her om sommeren, så vågner "helgec" står op og går en tur med hunden og læser så ellers de evt. inspirerende indlæg der måtte være på "eksperten"
Og så iøvrigt, S`rry for spam
Avatar billede Jensen DK Novice
19. maj 2008 - 08:50 #6
Ja der er mange spøjse og inspirerende ting og læse ind imellem.Om vinteren hvor solen sover længe er der også gåtur med hunden ved femtiden.
Avatar billede Jensen DK Novice
09. juni 2008 - 07:10 #7
Jeg tror at martin6602 blæser på eksperten og alle regler, hvad med at få lukket her også.
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2008 - 07:20 #8
"Jeg tror at martin6602 blæser på eksperten og alle regler" Fuldstændig som 75% af profilerne også gør