Avatar billede martin6602 Nybegynder
17. maj 2008 - 12:14 Der er 6 kommentarer

Forsvundede filer

Hej eksperter !

Hver gang jeg har problem er det her hjemmesiden jeg løber til, har altid fået hjælp !

Nu har jeg en virkelig virkelig stor problem !

Havde nogen billeder i min papirkurv. Størelsen på den var 20%. Så har jeg slettet andre filer. og de billeder der var der er væk! Computeren vil ikke gendanes til en dato overhoved, ved ikke hvorfor den siger bare den ikke kan? Har prøvet at finde billederne med 2 programmer: Tune Up og Recuva.. Kan bare ikke, det er som om de aldrig har været på PC, ingen spor af dem overhoved !De billeder er virkelig vigtige for mig og derfor håber virkelig meget på at I kan hjælpe mig med at få dem tilbage

Mange TAK på forhånd.. Er ikke sikker på om det jeg skriver skal være i den kategori, hvis ikke må i gerne sige hvor det tilhør henne
Avatar billede f-l-j Nybegynder
17. maj 2008 - 14:55 #1
Prøv med GetDataback.
Med den har jeg kunne finde gamle filer på en nyformatteret hdd.
Det kan være den kan hjælpe dig.
17. maj 2008 - 16:28 #2
Under alle omstændigheder så vil en "Systemgendannelse" ikke finde den slags DATA - kun - som navnet siger - systemfiler...
Avatar billede martin6602 Nybegynder
17. maj 2008 - 21:46 #3
GetDataback hjælp heller ikke...Helt seriøst, alt andet kunne jeg finde ALT... bare ikke det jeg ikke selv har slettet, det der bare forsvandt fordi der ikke var plads i papirkurven... det giver bare ikke mening... Har prøvet alt hvad jeg kunne finde på?
Hvad kan jeg gøre mere !?

Tak :(
Avatar billede Jensen DK Novice
18. maj 2008 - 06:27 #4
Du må ikke have det samme spørgsmål 2 gange luk det ene.
18. maj 2008 - 10:22 #5
PS: Hvorfor brugte du tilsyneladende "Papirkurven" som opbevaring/mellemstation ?
Avatar billede Jensen DK Novice
09. juni 2008 - 07:06 #6
Der sker ikke meget her, hvad med at få lukket spørgsmålet?