Avatar billede bilsa Nybegynder
14. maj 2008 - 20:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

clone disc og image backup

hvad er forskellen på de to??

de er de valgmuligheder jeg har med programmet "acronis", som man kan downloade gratis, hvis man har maxtor-harddisk
Avatar billede off-line Nybegynder
14. maj 2008 - 23:07 #1
En klon er en kopi, som er klar til brug. Et image er en pakket kopi, som ligner
en folder med et Acronis ikon. Medens en klon følgelig ligner det som er klonet.
Et image kan altså ikke bruges umiddelbart, men skal udpakkes og installeres med
programmet. Det fylder heller ikke så meget. Det er kun programmet, som pakkes ned.
D.vs. Programmerne på en partition på 20GB, kan pakkes ned til f.eks 4GB.
Avatar billede off-line Nybegynder
15. maj 2008 - 22:43 #2
Respons?
Avatar billede bilsa Nybegynder
17. maj 2008 - 17:48 #3
jasveg smid svar
Avatar billede off-line Nybegynder
17. maj 2008 - 19:37 #4
Ellers tak.
Avatar billede off-line Nybegynder
19. maj 2008 - 15:16 #5
Det er sådan set det samme spørgsmål, som det du også har kørende, læg derfor
selv et svar her.
Avatar billede bilsa Nybegynder
20. maj 2008 - 23:36 #6
oki