Avatar billede jdybro Nybegynder
12. maj 2008 - 18:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke opdatere efter installation af IE 7 -

Hej eksperter!
Efter re-installation af pc med XP-home og opdatering med SP3 fungererde det hele fint. Da jeg så installerede IE 7 vil den ikke installere opdateringer af nogen art. Fik opdateret Defender manuelt men sikkerhedsopdatering til IE 7 og Mediaplayer 11 vil ikke nu. Har nogen en idé til hvad der kan gøres?
vh jdybro
Avatar billede jdybro Nybegynder
12. maj 2008 - 18:12 #1
Supplerende: Det var også i samme moment som jeg installerede Defender - har prøvet at stoppe Defender i "tjenester" - stoppe Avast, og Windows Firewall men intet giver mig mulighed for at installere updates
12. maj 2008 - 19:11 #2
Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

1. Dobbeltklik det blå tandhjul.
2. Klik på knappen "Flush Softwaredistribution"
3. Sæt flueben i "Fix Windows update"
4. Klik på knappen GO i nederste venstre hjørne.
5. Lad den køre færdig.
6. Genstart maskinen.

Forklaring på fixet her:  http://wiki.djlizard.net/Dial-a-fix
Avatar billede jdybro Nybegynder
12. maj 2008 - 21:03 #3
Hej Karise_Larry
Inden jeg læste dit indlæg havde jeg af-installeret SP3, IE7, Defender og installeret det forfra igen - eneste forskel i min metoder var, at jeg denne gang installerede 3.1 installer først - nu kører det men dit forslag vil jeg prøve på en bekendts PC der heller ikke kan installere fra Update - så vil jeg vende tilbage. Foreløbig tak.
Avatar billede jdybro Nybegynder
31. januar 2010 - 19:44 #4
Hej Karise_Larry

Send et svar - så kan du få point og spm kan lukkes
01. februar 2010 - 06:31 #5
Ping...