Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
09. maj 2008 - 23:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Startup problemer

Hej Eksperter. Min normale computer gider ikke starte op. Den starter bare Boot Agenten og siger bla. PXE-E61: Media test failure, check cable. Der efter: Exiting Boot Agent. også noget med at windows ikke kunne starte op. Hjælp mig venligts. Mit system er standard xp med sp2 installeret.
Avatar billede jtt Nybegynder
09. maj 2008 - 23:17 #1
Det lyder til at være harddisken, som volder kvaler.

Boot rækkefølgen i Bios - er den mon "pludselig" blevet ændret.

Den bør være
1. CD/DVD
2. HD
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
09. maj 2008 - 23:20 #2
det tjekker jeg lige, Jeg har disabled bootagenten til mit netkort og det løste PXE Problemet men nu siger 1962: No Oporation sytem
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
09. maj 2008 - 23:25 #3
Den er blevet ændret til: 1: Removeable 2: HD 3: CD/DVD 4: Network hvordan ændre jeg det?
Avatar billede jtt Nybegynder
09. maj 2008 - 23:54 #4
Der er som sådan ikke noget galt med din boot rækkefølge. Blot der ikke sidder en diskette i diskettedrevet.  Men at du får "1962" bekrædter desværre min  mistanke om at det er harddisken der er fejl på :-( ! Er det en IBM maskine ?
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
09. maj 2008 - 23:57 #5
Ja
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2008 - 12:47 #6
Giv disken en gang KILLDISK www.helgec.dk/killdisk.html
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
10. maj 2008 - 13:37 #7
..
Avatar billede Jensen DK Novice
10. maj 2008 - 14:00 #8
Kom frit frem, hvorfor acceptere du dit eget svar og lukker spørgsmålet?