Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
09. maj 2008 - 20:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken del i min bærbare er røget?

Jeg har en HP NC8000 bærbar. I dag da den stod og passede sig selv (under en windows update med sp3) slukkede den pludselig fra det ene øjeblik til det andet og har herefter været helt død.
Den kan ikke startes. Der sker ingenting ned jeg trykker på power-knappen.
Den fik strøm fra ledning da det skete, og normalt lyser der en orange knap foran på maskinen, når strømmen er tilkoblet - den diode lyser nu ikke længere. Maskinen virker helt død.
Hvad er der mon røget? Er det bundkortet?
Avatar billede fluse Nybegynder
09. maj 2008 - 23:08 #1
Prøv at afmontere batteriet, sæt ekstern strøm til, og se om den så vil tænde.

fluse
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
10. maj 2008 - 15:22 #2
Det vil den desværre ikke, tak for buddet ellers.
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
13. juni 2008 - 09:42 #3
lukker