Avatar billede perav Nybegynder
08. maj 2008 - 14:28 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

nogle opdateringer vil ikke installeres

Det drejer sig om disse:
Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework, version 1.1 Service Pack 1 (KB928366)
Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework, version 2.0 (KB928365)
Windows Media Player 11
Avatar billede perav Nybegynder
08. maj 2008 - 14:30 #1
Microsoft skriver: Et problem på computeren forhindrer opdateringer i at blive hentet og installeret.
Jeg har lige geninstall. windows så den er helt ren og alle andre opdateringer er install. også den nye SP3
Avatar billede jokkejensen Novice
08. maj 2008 - 14:36 #2
Det er fordi du har installeret programmer der er afhængige af dem tænker jeg.

Hvorfor vil du dog også fjerne .net framework ?

Vh
Avatar billede perav Nybegynder
08. maj 2008 - 14:41 #3
Jeg vil jo heller ikke fjerne dem, jeg vil install. dem som jeg skriver.
Avatar billede jokkejensen Novice
08. maj 2008 - 14:54 #4
:)

Grap dem herfra:

http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Personligt foretrækker jeg de engelske .net frameworks da jeg udvikler, men ellers tag de danske.

WMP skal passe til dit OS, altså være samme sprog, du skal have en gyldig xp licens.

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
08. maj 2008 - 14:55 #5
Er .net egentligt ikke med i SP3 ?
Avatar billede jokkejensen Novice
08. maj 2008 - 14:55 #6
Har du 3.5 installeret og ikke de andre ?
Avatar billede perav Nybegynder
08. maj 2008 - 14:56 #7
Ja det tænkte jeg også på om de havde lagt den ind i SP3
Avatar billede perav Nybegynder
08. maj 2008 - 14:58 #8
Netframework ver 2.0 er install på min pc, hvorfor vil MS så have at jeg henter den igen? er det så fordi den er af anden sprogversion?
Avatar billede perav Nybegynder
08. maj 2008 - 15:00 #9
Jeg har også Medieplayer ver 11 på pc'en, hvorfor kommer den så med i opdateringen?
Avatar billede jokkejensen Novice
08. maj 2008 - 15:21 #10
Det er "bare" sikkerhedsopdateringer til .net framework.

Hvis du har WMP installeret, så fravælger du den bare som opdatering. Den fulgte nok med SP3 - Altså tror jeg du har et eller andet uforklarligt versionshul, så den ikke tror den er installeret...

Men ellers er det vel bare at fjerne den gennem tilføj/fjern programmer (vis opdateringer) og uninstall, og installer så igen gennem windows updat.e
Avatar billede pallep Nybegynder
09. maj 2008 - 10:00 #11
På Windows update oversigten "vis installationsoversigt""kan du se lidt flere detaljer om hvorfor den ikke vil installere.
Avatar billede perav Nybegynder
21. november 2008 - 09:51 #12
jeg afinstall. dem.:-)
send et svar.
Avatar billede perav Nybegynder
03. maj 2009 - 13:18 #13
lukker tråden