Avatar billede powertools Nybegynder
07. maj 2008 - 21:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bedste bud på moderne webshop med integreret økonomisystem

Hej folkens. Jeg har en travl webbutik som er kodet fra bunden i PHP5. Systemet inkluderer pt. kun de mest basale funktioner i form af oprettelse af produkter og tekstsider, og har således ingen lagerstyring, eller integration til økonomisystem. Da jeg skal til at ekspandere vil jeg gerne have et ordentlig system som integrere et økonomisystem med lagerstyring og webshop, så jeg får automatiseret så mange processer som muligt.
I dag sidder jeg og skal lave en masse manuelle lagertjek, copy-paste fra ordremails til mit regnskabsprogram summasummarum, og igen copy-paste til Post Danmarks webpack, da der ingen automatiske processer er i mit nuværende system.

Jeg er mest interesseret i en engangsbetaling for et system som integrere de tre områder; økonomi, lager og webshop, men er også åben for lejeløsninger, blot prisen er rimelig. Hosting er ikke nødvendig.

Jeg skal derfor spørge jer om I har nogen anbefalinger til en løsninger på ovenstående?
Avatar billede jokkejensen Novice
07. maj 2008 - 22:16 #1
Forhør eventuelt summarsummarum om webpartnere. Det er ofte et godt udgangspunkt for at få en kasseløsning der er integreret med ERP, at kontakte ERP huset.

Vh.
Avatar billede fxj Juniormester
08. maj 2008 - 21:27 #2
Prøv www.bgsys.dk
De sælger en shopløsning, der er integreret med Summa Summarum, som er et dansk regnskabsprogram
Avatar billede gephion Nybegynder
06. juni 2008 - 13:10 #3
Bgsys er ganske udemærket, Dandomain er også god men en lidt dyr løsning imho. Hvis du skal have en fornuftig løsning der ikke er for dyr, så prøv at snakke med http://www.jelling.it/ om deres løsning. Den er billig og inklusive regnskabsystem, men er nu ikke så hardcore avanceret som BGSYS og Dandomain´s shops er.
Avatar billede jensemanden Nybegynder
19. november 2009 - 10:17 #4
Eller www.orango.nu de forstand på design og programmering af webshops.
Avatar billede jensemanden Nybegynder
28. juni 2010 - 14:37 #5
Vi har en webshop som er fuldt ud integreret med economic, som virkelig er et lovende online økonomi program.

Se mere på http://www.e-conomic.dk/
Avatar billede powertools Nybegynder
10. juni 2011 - 17:19 #6
e-conomic er godt. Du har vundet pointene.