Avatar billede fotobob Nybegynder
05. maj 2008 - 13:47 Der er 8 kommentarer

Creative suite 3 master collection

Hej

Jeg overvejer at købe ovenstående produkt, men kan man bruge en en 'student' version derhjemme? altså kan den installeres og virke?

Den er jo væsentlig billigere end en "almindelig" licens.
Avatar billede jokkejensen Novice
05. maj 2008 - 14:40 #1
Ja men man skal jo være student, og den må ikke bruges til commercielle opgaver.
Avatar billede jokkejensen Novice
05. maj 2008 - 16:30 #2
studerende.. :)
Avatar billede dortek Nybegynder
05. maj 2008 - 22:35 #3
Husk på at hvis du bruger den på arbejde må du faktisk gerne installere den hjemme på din computer også...

Se her:
http://www.adobe.com/type/browser/legal/pdfs/FF9_Denmark.pdf

2.4. Privat brug. Du er som primær bruger af den computer, som softwaren er installeret på, også berettiget til at installere softwaren på en af dine hjemmecomputere. Softwaren må dog ikke bruges på din hjemmecomputer samtidig med, at softwaren på din primære computer anvendes.
Avatar billede fotobob Nybegynder
06. maj 2008 - 08:41 #4
dortek--> hej.
Men kan man da købe en student version til arbejdet?
Avatar billede dortek Nybegynder
06. maj 2008 - 09:56 #5
Nej det kan du ikke, men hvis du alligevel bruger CS3 på arbejde kan du få den gratis derhjemme - og det er jo endnu billigere ;-)
Avatar billede fotobob Nybegynder
06. maj 2008 - 12:41 #6
Ok, men jeg vil gerne have en version jeg kan bruge derhjemme. Nogen der kender en smutvej til en licens, uden at købe en fuld version?
(ps. tænker IKKE på kopi, crack eller lignende)
Avatar billede jokkejensen Novice
06. maj 2008 - 12:54 #7
Nej, der findes ikke en billigere metode, så skal du købe en brugt licens.
Avatar billede fotobob Nybegynder
06. maj 2008 - 15:53 #8
Nogen der vil sælge:-)?