Avatar billede fldu Nybegynder
04. maj 2008 - 17:30 Der er 3 kommentarer

solver + makro i vba

Hej
er der nogen der ved hvordan man kombinerer en makro med excels solver.

det tal solveren sættes til at ændre, indgår i en beregning som aktiveres ved en makro for at man får det som solveren skal minimere. Denne makro skal altså køres for hver eneste iteration/step solveren prøver med!
Avatar billede be_nice Juniormester
04. maj 2008 - 17:39 #1
Det er ikke tilladt at have flere åbne spørgsmål om samme emne:
http://www.eksperten.dk/spm/830230
Du skal derfor vælge hvilken kategori du ønsker at stille spørgsmålet i.
/Be_Nice
Avatar billede fldu Nybegynder
04. maj 2008 - 18:25 #2
Avatar billede be_nice Juniormester
27. september 2008 - 12:13 #3
Husk at lukke dit spørgsmål.
/Be_Nice