Avatar billede us_clom Nybegynder
30. april 2008 - 08:38 Der er 2 kommentarer

En tilsyneladende rigtig god bærbar?

Jeg har tilsyneladende fundet et rigtigt godt tilbud på en bærbar PC til studiet:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=405207

Jeg har dog et par forbehold, for ikke at købe den, som jeg håber I kan hjælpe mig med.

Jeg er på vej til at få læseferie - og jeg vil høre, om I tror den vil være billigere til september? Det virker bare som et rigtig godt tilbud - 5300 v. Databutikken og over 8000 kr alle andre steder.

Derudover er jeg i tvivl om grafikkortet: ATI HD 2400 128 mb/896 hypermemory. Hvordan vil det være i stand til at yde?

Min nuværende PC: 1,86GHz Centrino, 1gb RAM, ATI Radeon X800 256/896 Hypermemory.

Vil det nye HD 2400 grafikkort være bedre end mit nuværende, selvom det kun er 128 mb grafik med mulighed for 896 hypermemory? Det er jo et nyere kort end X800.

Det er kun et 6 cell batteri, der følger med computeren? Hvordan vil batteritiden være på sådan en 12"? Jeg kan nemlig ikke rigtig finde noget om det?
Avatar billede darrich Novice
30. april 2008 - 10:19 #1
Når man anvender "vis" til at hoppe til varen i butikken
https://www.databutikken.com/dk/Default.aspx?Product=LGR200DCPTTV
så kan man se der ingen pris er på, på deres hjemmeside, og den ikke er en del af deres lagervarer.

Der var en bedømmelse fra en anden bruger på edbpriser, som jeg ikke ved om du har læst.
"Bestil ikke hos Databutikken.com (SE) de hæver pengene med det samme og svarer ikke på mails. Og lager status bliver bare ændret/udskudt. "
Bruger tilfredshed med databutikken ligger i rødt.

Generelt så vil jeg anbefale dig at anvende online butikker som er E-mærket.
Avatar billede dp82 Nybegynder
30. april 2008 - 17:43 #2
Køb på efterkræv så har du ikke penge ude at flyve ellers køb hos dem der har store navne som SHG osv.