Avatar billede mulemule Nybegynder
29. april 2008 - 16:25 Der er 3 kommentarer

website/server monitoring (oppetids tjek).

Hej

Kender nogen nogen forskellige tools til løbende at test om en server (web-site) er oppe ?

Har selv som den første fundet den her http://oppetid.netnationen.dk

Synes dog det hele er præcenteret på en lidt underlig anonym måde, og et dårligt navn, kan ikke rigtigt gennemskue hvem eller hvad det er der tilbyder det. Hvis de virker de ting der står på siden, er den helt perfekt.

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2008 - 09:10 #1
tak for link :-) lige det jeg stod og manglede.
Avatar billede it-dk Nybegynder
30. april 2008 - 17:33 #2
Avatar billede mulemule Nybegynder
06. maj 2008 - 17:28 #3
Jeg er begyndt at bruge http://oppetid.netnationen.dk , synes der ser ud til at være en mere funktinalitet i dette system, har dog kun kigget på det andet i tre min.

Hvis der er flere som kommer forbi og har nogen link til oppetids systemer, må i stadig gerne poste.