Avatar billede poulerikholm Nybegynder
28. april 2008 - 09:58 Der er 1 løsning

PS3 DVD/blue-ray afspillig med dårlig lyd.

Jeg har en PS3 som jeg bruger både til at spille på men også til at afspille mine dvd'er og blue-ray film. Den er tilkoblet mit fjernsyn via HDMI.
Mit problem er at når jeg prøver at se en af mine film med min PS3 så er den begyndt med at vise billedet mere mørkt, samt at når der bliver sagt noget i filmen er det som om at stemmerne bliver tunet ud så de er utroligt svære at høre.
Nogen der evt. ved hvad der evt. kunne være årsagen til dette problem og forhåbentligt hvordan at dette problem kan løses?
Avatar billede poulerikholm Nybegynder
16. maj 2008 - 18:08 #1
Efter at en nød fra merlin legede med min PS3'er som i sidste ende gjorde at jeg fik en fejl når jeg prøvede at afspille blue-ray film på min PS3'er med mit eget fjernsyn og så derefter fik updateret firmwaren fra version 2.30 til versioni 2.35, kunne jeg endelig få lov til at se mine film samt få lov til at høre alt lyd som også tilhørte filmen i forhold til hvad der blev/bliver afspillet.