Avatar billede zahr Nybegynder
24. april 2008 - 10:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad er de 3 lagringsprincipper?

Hej

Jeg har en opgave hvor jeg skal skrive kort om de 3 lagringsprincipper.

Jeg kan ikke finde dem på nettet, har prøvet at google dem, men uden resultat er der nogle der kan hjælpe.

Svar om hvad de er eller link til side ville være lækkert.

På forhånd tak m8s

Dennis Gerard @ densT4r
Avatar billede w13 Novice
24. april 2008 - 11:02 #1
De 3 lagringsprincipper i hvilken forbindelse?
I må da have hørt om, hvad de er, hvis I kan blive bedt om at skrive om dem?
Avatar billede zahr Nybegynder
24. april 2008 - 11:06 #2
Det er en it opgave hvor vi ska søge på nettet men kan ikke finde dem, det er i henhold til harddiske
Avatar billede venturer Nybegynder
24. april 2008 - 12:05 #3
Eh ?
Jeg mener nu nok jeg ved en del om hardware og harddiske. Men "de 3 lagringsprincipper" har jeg aldrig hørt om.
Måske der er tale om "Optisk", "Magnetisk" og "Elektronisk"? Jeg ved det ikke.
Der kan også være tale om RAID modeller.
Raid 0, 1 og 5 (Striped, Mirror, Stiped w. Parity). Dét kan godt tolkes som forskellige "lagringsprincipper". Men der findes jo RAID fra 0 til 6 (faktisk er det til 7). Så jeg vil mene du lige skal prikke til din lærer og finde nærmere ud af hvad det er han mener.
Avatar billede zahr Nybegynder
24. april 2008 - 12:26 #4
det en hun men tak for svaret i hvert fald tror det er rigtigt med de tre første du nævner.

Magnetisk, elektronisk og optisk

send svar så gir jeg points
Avatar billede venturer Nybegynder
24. april 2008 - 12:43 #5
Held og lykke.
Bare ikke skyd skylden på mig hvis det ikke er rigtigt. Det er som sagt kun et gæt :)
Avatar billede zahr Nybegynder
24. april 2008 - 12:44 #6
det i orden hehe det er bare noget prøve test :D hehe