Avatar billede birnum Nybegynder
21. april 2008 - 11:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde harddisk ved installering af windows vista 64 bit

Kære eksperter.

jeg vil installere windows vista 64 bit i stedet for min nuværende windows vista 32 bit, men da jeg kører cd'en og klikker på install, kommer der en meddelelse om at den ikke kan finde min harddisk.

hva gør jeg?

- Allan
Avatar billede jacla Nybegynder
21. april 2008 - 12:25 #1
Du skal sikkert bruge diskpart.exe. Men der kan være flere grunde til det ikke virker men løsningen finder du her http://support.microsoft.com/kb/927520/da
Avatar billede birnum Nybegynder
21. april 2008 - 13:12 #2
ok - kigger lige på det når jeg får fri, men der er da noget at gå i gang med, trak indtil videre, vender tilbage når jeg får prøvet det hjemme. du kan altid lige smide et "svar" hvis det er, for det virker jo sikkert :o)
Avatar billede birnum Nybegynder
21. april 2008 - 13:12 #3
(trak = tak)
Avatar billede jacla Nybegynder
21. april 2008 - 22:00 #4
Jo tak C";) men vent til du har set om det virker.

VH Jan
Avatar billede birnum Nybegynder
22. april 2008 - 11:23 #5
Jeg tør ikke prøve, da jeg ikke er fortrolig med DOS komando, især på Vista.
Er der en anden udvej?
Avatar billede banditjever Nybegynder
24. april 2008 - 14:18 #6
Er du sikker på at du ikke har fjernet driveren til din SATA harddisk?
Avatar billede birnum Nybegynder
26. april 2008 - 11:46 #7
har fået det løst nu, takker for hjælpen, jeg brugte et program der hedder spotmau til at fjerne nogle ting, og så lykkedes det.