Avatar billede tgaard Nybegynder
18. april 2008 - 11:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problem med Bluetooth-enheder

Vi har lige købt en Dell Inspiron 1525, hvor der på fronten er Bluetooth-symbolet + en led-lampe, der skal lyse, når der er forbindelse. Desuden har vi købt en Dell Bluetooth mus. Denne Bluetooth-enhed virker.

Men jeg kan ikke forstå, at lampen i den bærbare ikke lyser (der er ikke forbindelse til musen).

Nogen, der kan hjælpe her?
Avatar billede jacla Nybegynder
18. april 2008 - 12:08 #1
Har du set om der sidder en fysisk kontakt i fronten på din bærbar.

vh Jan C",)
Avatar billede tgaard Nybegynder
18. april 2008 - 13:02 #2
Det gør der ikke. Og der er ikke meget hjælp at hente i Dell's manual om emnet
Avatar billede Skoven Praktikant
18. april 2008 - 16:38 #3
Hvad med en kombi-tast?
På min Zepto er den er "Fn" klap der er farvet blå.
Hvis jeg holder den nede og trykker på "F2" (har også et blåt <<B>> ikon) slår jeg mit bluetooth til.

Kan evt. også være at du skal aktivere enheden i windows.

Har du indstalleret driver til enheden?
Avatar billede tgaard Nybegynder
19. april 2008 - 01:54 #4
Ja, men der sker ikke noget, når jeg trykker Fn+F2. Der er heller intet symbol på F2-tasten. Så driveren bli'r ikke installeret 100 pct.
Avatar billede jacla Nybegynder
21. april 2008 - 12:17 #5
Har du aktiveret bluetooth i kontrolpanelet?
Avatar billede cob Nybegynder
19. maj 2008 - 16:02 #6
hvis du har købt den billigste model er der ikke indbygget bluetooth...
Avatar billede tgaard Nybegynder
24. november 2008 - 09:57 #7
Lukker spørgsmålet....ingen af ovennævnte svar virkede