Avatar billede killernet Nybegynder
17. april 2008 - 18:45 Der er 6 kommentarer

Hjælp til Nintendo Wii

Jeg har en wii men der jeg skulle til at spille idag kunne jeg kun starte den op i menuen, jeg kunne ikke kører med den trådløse kontroller der kom ingen hånd frem som der plejer at gøre, men jeg kan godt trukke plus og minus på controleren også skifter den side men den gider ikke og kører med hånden.

Hvad kan det være hjælp.
Avatar billede cwboy Nybegynder
17. april 2008 - 19:52 #1
Står der evt. noget i vejen for følerbjælken - eller er den evt. faldet ud af stikket?
Avatar billede killernet Nybegynder
17. april 2008 - 20:04 #2
Jeg bruger slet ikke følerbjælken, den har virket fint uden den.
Avatar billede cwboy Nybegynder
17. april 2008 - 20:36 #3
Så vidt jeg ved, virker dét med at pege på skærmen ikke uden bjælken. Hvis man ikke skal pege på skærmen eller "sigte" på noget, skulle det dog virke fint.
Avatar billede cwboy Nybegynder
19. maj 2008 - 09:59 #4
Har du fået prøvet med føleren?
Avatar billede cwboy Nybegynder
26. maj 2008 - 19:09 #5
Er det ikke ved at være tid til at lukke spørgsmålet?
Avatar billede cwboy Nybegynder
29. december 2008 - 15:26 #6
Jeg tillader mig at spørge igen: Er det ikke ved at være tid til at lukke spørgsmålet?