Avatar billede anders_lun Nybegynder
17. april 2008 - 17:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se mit trådløse?

Hejsa, jeg har trådløst internet i hjemmet, og alle mine bærbare pc'er kan sagtens se netværket, men har 1 bærbar, der bare ikke kan se det trådløse netværk? Har i nogen forslag på hvad der kan være galt? Skal lige sige, at den bærbare sagtens kan se de netværk der er i nærheden, men ikke mit eget? :/
Avatar billede peet-49 Novice
17. april 2008 - 17:38 #1
Gå i enhedshåndtering og slet kortet, genstart og lad systemet indstallere driver, og prøv igen.
Avatar billede anders_lun Nybegynder
17. april 2008 - 18:19 #2
Det hjælper desværre ikke, lige efter jeg har slettet, søger den efter kortet igen, og installere 2 kort? Et Broadcom 802.11g Netværkskort, og Marvell Yukon PCI-E Fast Ethernet controller. Men nu siger den at den slet ingen netværk kan finde :S
Avatar billede anders_lun Nybegynder
17. april 2008 - 18:24 #3
nu har jeg fået den til at kunne se alle netværk omkring mig, dog ikke mit eget netværk :(
Avatar billede peet-49 Novice
21. april 2008 - 08:55 #4
Reeset dit modem og router og prøv igen.
Avatar billede anders_lun Nybegynder
22. april 2008 - 17:48 #5
Hey peet virker desværre heller ikke :/ se kun en format c:/ som enneste mulighed, problemet er bare at jeg ikke kan gemme de ting på min bærbare da jeg ingen brænder har :/
Avatar billede peet-49 Novice
22. april 2008 - 18:01 #6
Er der ikke flere partitioner påpcèn?
Avatar billede anders_lun Nybegynder
30. maj 2008 - 10:01 #7