Avatar billede jkjaers Nybegynder
14. april 2008 - 14:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Synology DS-101j genindeksering

Har købt en Synology DS-101j med 160GB HD

Jeg har overført en smule film, en del musik og billeder

Har slået multimediefunktionen til, og derfor står serveren nu og genindekserer..... Det har den gjort i over et par døgn nu.

Hvor længe skal det tage??? Kan processen speedes op? Erfaringer søges
Avatar billede jkjaers Nybegynder
17. april 2008 - 15:00 #1
Anyone?
Avatar billede christianb Nybegynder
06. juni 2008 - 22:58 #2
Hej
Jeg har samme problem med min DS207, og det hjælper ikke at slå PhotoStation3 fra og til eller at genstarte eller noget andet...
Jeg kan se at det er noget tid siden at du har stillet spørgsmålet, har du selv fundet et svar eller en løsning??
(alternativt vil jeg nemliug skrive en support request til Synology)

\ChristianB
Avatar billede jkjaers Nybegynder
04. juli 2008 - 13:04 #3
Jeg fandt en løsning. Jeg skulle kun bruge multimediefunktionen til film.

1. Jeg slog multimediefunktionen fra.
2. Jeg omdøbte min overfyldte musik standardmappe "Music" til Musik
3. Det samme gjorde jeg med "Photo" som jeg kaldte foto
4. Herefter slog jeg multimediefunktionen til hvorefter mapperne "music" og "photo" blev oprettet igen... nu begge tomme
5. efter kort tid var mine multimedie-mapper indekserede
Avatar billede christianb Nybegynder
04. juli 2008 - 13:18 #4
Tak for svaret - har i mellemtiden skrevet til Synology, der er klar over problemet. (Det vil blive løst måske allerede i næste firmware version)
\ChristianB