Avatar billede kdlarsen Nybegynder
14. april 2008 - 12:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Autotekst i Office 2007

Hej, har fået en forspørgsel fra en der gerne vil have sine autotekster fra office 2003 med over i offie 2007.
Hvordan gør man og kan man overhovedet??

Kdlarsen
Avatar billede word-hajen Nybegynder
14. april 2008 - 12:22 #1
Ja, det kan man godt. En måde at gøre det på er at omdøbe sin Normal.dot (for jeg går ud fra, at det er der, vedkommendes autotekster er placeret) til Normal.dotm og reelt erstatte den Normal.dotm, som Office 2007 benytter.

En anden metode er at åbne den gamle Normal.dot og via Building Block organizer (har UK-version, men den findes under Hurtige dele i den danske), rediger egenskaber, "flytte" hver enkel autotekst til enten Normal.dotm eller Building Blocks.dotx (ved ikke, om den også hedder sådan i DK-version, men findes i hvertfald i rullelisten, når man "organiserer" sine hurtige dele).
Avatar billede kdlarsen Nybegynder
24. april 2008 - 10:01 #2
Sendte dit råd videre men ved faktisk ikke om det virkede men da du var den eneste der skrev og det lyder jo logisk nok så får du pointene..
Avatar billede kdlarsen Nybegynder
24. april 2008 - 10:10 #3
send svar..
Avatar billede word-hajen Nybegynder
24. april 2008 - 11:02 #4
Kommer her :-)