Avatar billede sutpark Nybegynder
13. april 2008 - 15:40 Der er 11 kommentarer

Win xp

Hej.. jeg har en gammel comp med floppy disk, og skal have installeret xp derpå. hvordan kan jeg det uden bootdisk, hvis det er muligt. har ikk nogen bootdisk nemlig, og denne comp er formateret og kan ikk starte og lave en eller noget, og har ikk en anden computer mere med floppy disk..

Dennis
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2008 - 16:54 #1
Du kan jo starte med at afslutte de 30 åbne spørgsmål du har
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2008 - 20:32 #3
"Jeg får det nu til 43 " Hvorfor pokker skal du altid kritisere mig?? jeg kan kun tælle til 1 og var derfor stoppet på side 1 og der passede 30 da rigtigt fint
Avatar billede sutpark Nybegynder
14. april 2008 - 15:51 #4
Bedre nu, vidste ikk lige hvordan man gjorde, har altid bare trykket accepter. viste ikk ligem an skulle trykke på brugernavnet. men er gjort. kan man så få noget hjælp? :D
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2008 - 18:26 #5
Hvad mener du med bootdisk - har du ikke en XP-skive
Avatar billede sutpark Nybegynder
15. april 2008 - 06:44 #6
jo har en xp disk, men når jeg smider den i kommer den op og siger at jeg system disken er ugyldig eller sån noget, så den vil have en diskette eller sån noget.. ?
Avatar billede showsource Seniormester
15. april 2008 - 06:54 #7
En korrekt gengivelse af fejlmeldingen vil være bedst! :O)
Men lyder som om det er harddisken den er gal med, og så vil det næppe hjælpe at prøve med disketter.

Eller er det cd'en som der meldes fejl om?
Avatar billede sutpark Nybegynder
15. april 2008 - 07:50 #8
okay, skriver den lige når jeg kommer hjem igen..
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2008 - 08:12 #9
Du har vist glemt at sætte BIOS til at boote fra cd-drev
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2008 - 13:19 #10
Far away from home??
Avatar billede sutpark Nybegynder
20. april 2008 - 16:17 #11
sorry blev kaldt på arbejde i tyskland. er hjemme i aften.. skriver den lige der.. sorry