Avatar billede eazye Nybegynder
13. april 2008 - 12:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Optage fra dr tv ?

Hej eksperter

jeg står og skal til at lave en videosnas til min mors 50'års og til det formål skal jeg bruge noget video fra dr's arkiv.. jeg har forsøgt at optage med programmet hypercam, men når jeg vil se hvad jeg har optaget, er det bare sort :)

kan det være fordi jeg mangler et plugin til min afspiller? eller er der andre gode programmer til samme formål, som ikke har samme problem?

på forhånd tak
Avatar billede ejldk Nybegynder
13. april 2008 - 13:16 #1
Hvis ikke jeg tager meget fejl er dt ulovligt at kopiere materiale fra dr net-tv..

Men ved det ikke..
Avatar billede uffesteenberg Novice
13. april 2008 - 14:29 #2
http://piratgruppen.org/wiki/index.php/Guide_listen#Streamripping

Kig under "streamripping". Har med held optaget fra DR med WM Recorder.

Og den nye RealPlayer popper også op med et download-ikon, hver gang jeg åbner et videoklip, så det er næsten så let som det kan blive.
Avatar billede eazye Nybegynder
14. april 2008 - 13:35 #3
tak tak - jeg tror i øvrigt ikke det er ulovligt når det er til privat brug!
Avatar billede uffesteenberg Novice
14. april 2008 - 13:56 #4
Velbekomme :-)