Avatar billede hjemmesider Nybegynder
11. april 2008 - 00:28 Der er 7 kommentarer

Er dette en god løsning?

Hej eksperter.

Da jeg ikke er god til Tysk vil jeg høre jer om dette er en god serverløsning http://www.speicherhosting.com/ResellerInfo-1.html

Grunden til at jeg kigger på denne mulighed er at jeg har et gratis webhotel sammen med en partner, men jeg syntes at en serverløsning her i DK er for dyr.

Er der nogen som kender speicherhosting.com, eller kan anbefale dem?

Hvis der er en som er frisk vil i så ikke prøve at oversætte hvor meget trafik der er med, og plads osv?

På forhånd tak
Michael Guldhammer
Avatar billede arne_v Ekspert
11. april 2008 - 00:31 #1
Du skal nok skrive lidt om dine behov for at vi kan vurdere om den er "god".
Avatar billede arne_v Ekspert
11. april 2008 - 00:32 #2
Linket er iøvrigt til hosting firmaets salg til web hoteller ikke til web hotellers
salg til slut brugere.
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. april 2008 - 00:37 #3
Webplads 100000 MB
Mailplads 200000 MB
Trafik 2000 GB (ekstra koster 0,99 euro)

Kender ikke til dem, men det ser billigt ud.. Ser ud til at der er fri mailsupport, men at man betaler for telefonsupport.

Generelt syntes jeg ikke man finder meget om dem i nyhedsgrupperne, men prisen er jo heller ikke værre end at man kan leve hvis det går galt.
Avatar billede hjemmesider Nybegynder
11. april 2008 - 19:54 #4
arne_v:
det ved jeg godt, men det er den side som viser hvor meget man får.
Avatar billede hjemmesider Nybegynder
11. april 2008 - 19:55 #5
arne_v:

"Grunden til at jeg kigger på denne mulighed er at jeg har et gratis webhotel sammen med en partner, men jeg syntes at en serverløsning her i DK er for dyr."

Jeg skal bruge en anden serverløsning, end den jeg har nu.
Avatar billede hjemmesider Nybegynder
12. april 2008 - 00:33 #6
Kan man mon bruge ssh adgang (som med f.eks Putty) på en reseller server,
eller skal jeg leje en Virtual Server/dedikeret server?
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. april 2008 - 10:03 #7
Kan du godt..